Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Modelul personalităţii profesorului ideal al instituţiei de învăţământ superior medical

Show simple item record

dc.contributor.author Moroşanu, Mihai
dc.contributor.author Fornea, Iuliana
dc.date.accessioned 2019-06-25T07:27:25Z
dc.date.available 2019-06-25T07:27:25Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation MOROŞANU, Mihai, FORNEA, Iuliana. Modelul personalităţii profesorului ideal al instituţiei de învăţământ superior medical. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică și management, pp. 151-155 en_US
dc.identifier.issn 1857-1719
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3620
dc.description Catedra Economie, management si psihopedagogie în medicina en_US
dc.description.abstract Ideal profesor personality model of the medical high establishment was studied according to factor analysis of the evaluated experimental date by university staff from the SUMPh „N. Testemit anu”. The model can be build by the following personality factors: social or conscientiousness responsibility, straight forwardness and delicacy in communication social relevance and favorable work attitude. The factorial analysis permits us the study and professor personality structure analysis. Universitary staff of high medical establishment personality image consists of personality predominant factors that there were identified by factorial analysis method as well as generalized qualitative analysis. Modelul personalităţii profesorului idealal Institut iei de Înva t a mânt Superior Medical a fost cercetat în baza analizei factoriale a datelor experimentale evaluate de cadrele didactice universitare ale USMF „N. Testemit anu”. Modelul dat ar putea fi constituit din urma torii factori ai personalita t ii: Responsabilitate socială sau conştiinciozitate; Francheţe şi delicateţe în comunicare; Relevanţa socială; Determinismul (determinanţa) personalităţii; Toleranţa şi moralitatea personalităţii şi Atitudinea favorabilă faţă de muncă. Analiza factoriala ne-a permis sa studiem s i sa analiza m structura personalitatii profesorului. Imaginea personalitatii CDU al IÎSM este constituita dintr-o serie de factori predominanti ai personalitatii, care au fost identificati prin metoda analizei factoriale, cât si prin analiza calitativa generalizata a rezultatelor experimentale. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP Medicina en_US
dc.subject Personality Model en_US
dc.subject Professor en_US
dc.subject Medical High Establishment en_US
dc.subject.mesh Personality Assessment en_US
dc.subject.mesh Human Characteristics en_US
dc.subject.mesh Literacy en_US
dc.subject.mesh Communication en_US
dc.title Modelul personalităţii profesorului ideal al instituţiei de învăţământ superior medical en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics