| dc.contributor.author | Tumuruc, Olga | |
| dc.contributor.author | Panciuc, Liliana | |
| dc.date.accessioned | 2019-06-25T12:43:16Z | |
| dc.date.available | 2019-06-25T12:43:16Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.citation | TUMURUC, Olga, PANCIUC, Liliana. Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management pp. 542-547. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4106 | |
| dc.description | Catedra Limbi Moderne USMF „Nicolae Testemiţanu” | en_US |
| dc.description.abstract | The course of English for medical purposes is always characterized by a search for more effective ways of teaching. When designing a lecture it is important to bear in mind that the ultimate objective is to help students to learn as efficiently as possible. Modern methodology puts learners autonomy as one of its basic postulates. Case study is one of the teaching methods which enable the student to become more effective and independentlearners of English. Cursul de predare a limbii engleze cu scopuri medicale întotdeauna s-a caracterizat prin cercetarea celor mai eficiente căi de instruire. În timp ce proiectam o lecţie este important să ţinem cont de faptul că obiectivul final este de a ajuta studenţii să înveţe în modul cel mai eficient posibil. Metodologia modernă desemnează printre postulatele sale de bază, autonomia studentului în procesul de învăţare. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | CEP Medicina | en_US |
| dc.title | Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz | en_US |
| dc.title.alternative | Case study method in English Language teaching | en_US |
| dc.type | Article | en_US |