Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale din familiile dezintegrate

Show simple item record

dc.contributor.author Manole, Vergil
dc.date.accessioned 2019-06-25T15:35:11Z
dc.date.available 2019-06-25T15:35:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation MANOLE, Vergil. Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale din familiile dezintegrate. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 12-a. Chișinău: CEP Medicina, 2011, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 268-272 en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4423
dc.description Centrul Naţional de Sănătate Publică en_US
dc.description.abstract Habitual conditions and social status of vocational secondary school pupils with one or both parents currently abroad are declared better than pupils from complete families: better placement in the field of work of parents, assessing the financial situation of family a higher level, larger share of mothers with higher education, providing separate room. Habitual conditions and social status are reported by the boys from families temporarily disintegrated better than girls. Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale la care unul sau ambii părinţi se află la moment peste hotarele ţării sunt declarate mai bune comparativ cu elevii din familiile complete: plasarea mai bună în câmpul de muncă a părinţilor; aprecierea situaţiei financiare a familiei la un nivel mai înalt; cota mai mare a mamelor cu studii superioare; asigurarea cu odaie separată. Condiţiile habituale şi starea socială sunt declarate de către băieţii din familiile temporar dezintegrate mai bune comparativ cu fetele. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP Medicina en_US
dc.title Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale din familiile dezintegrate en_US
dc.title.alternative Habitual conditions and social status of secondary professional school’s pupils from disintegrated families en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics