dc.contributor.author |
Catrinici, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-25T20:50:36Z |
|
dc.date.available |
2019-06-25T20:50:36Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
CATRINICI, Larisa. Unele aspecte a managementului sistemic de calitate implementat în instituţie medicală pe exemplul Centrului Medical „Galaxia”. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sanatate publica si management, pp. 260-266 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4807 |
|
dc.description |
Centrul Sănătăţii Familiei Galaxia |
en_US |
dc.description.abstract |
Service Management is indirect dependency on satisfaction management. In addition to
organization activity management and service supply, assessment management has an imposing
importance in achieving the desired goals.
The necessity for marketing research orientation, bottom-up adequate communication and
satisfaction measurements are useful levers to improve offered medical services.
Administrarea serviciilor este în directă dependenţă de administrarea satisfacţiei. Pe
lângă managementul organizării activităţii şi prestării serviciilor, managementul evaluării are o
importanţă impunătoare în atingerea scopurilor scontate.
Necesitatea orientării cercetării de marketing, comunicării adecvate de jos în sus şi
măsurarea satisfacţiei sunt pârghii utile de îmbunătăţire a serviciilor oferite. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
CEP Medicina |
en_US |
dc.title |
Unele aspecte a managementului sistemic de calitate implementat în instituţie medicală pe exemplul Centrului Medical „Galaxia” |
en_US |
dc.title.alternative |
Some aspects of management quality system implemented in the medical institution in example of Health Center "Galaxia" |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |