dc.contributor.author |
Balanețchi, Anatolie |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-25T20:50:41Z |
|
dc.date.available |
2019-06-25T20:50:41Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
BALANEŢCHI, Anatolie. Calitatea serviciilor medicale spitaliceşti la bolnavii cu hipertensiune arterială în spitalul raional. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sanatate publica si management, pp. 201-205 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4833 |
|
dc.description |
Şcoala de Management în Sănătate Publică |
en_US |
dc.description.abstract |
In the new conditions of work, medical institutions are motivated to organize quality of
management structures, risk prevention and to adjust medical practices based on current medical
standards evidences. Quality can be seen as a means to improve the performance of the
institution, by introduction of new methods and techniques that aim to increase patient
satisfaction and efficiency of services. The evaluation process is continuous and is made to see
how they can be improved actions to choose the best alternative to achieve the objectives.
În noile condiţii de activitate, instituţiile medicale sunt motivate să-şi organizeze structurile
gestionare a calităţii, de prevenire a riscurilor medicale şi de ajustare a practicilor curente la
standardele medicinii bazate pe dovezi. Calitatea poate fi privită ca un mijloc pentru
îmbunătăţirea performanţelor institutiei, prin introducerea de noi metode şi tehnici, care au ca
scop creştera satisfacţiei pacienţilor şi a efecienţei serviciilor. Evaluarea procesului este continuă
şi se face pentru a vedea cum pot fi înbunătăţite acţiunile pentru a putea alege alternativa cea mai
bună pentru atingerea obiectivelor. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
CEP Medicina |
en_US |
dc.title |
Calitatea serviciilor medicale spitaliceşti la bolnavii cu hipertensiune arterială în spitalul raional |
en_US |
dc.title.alternative |
Evaluating hospital service quality in patients with hypertension |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |