Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social

Show simple item record

dc.contributor.author Bâlici, Nadejda
dc.contributor.author Pruteanu, Maria
dc.contributor.author Bâlici, Marcel
dc.date.accessioned 2019-06-25T21:25:53Z
dc.date.available 2019-06-25T21:25:53Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation BÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Marcel. Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, Vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 588-592. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4843
dc.description Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu” Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemiţanu” en_US
dc.description.abstract To create the use`s competences with the purpose of being applied within the social framework isan imperative of our modern society. Learning a foreign language doesn`t offer only the possibility of the user to integrate plenary among the social group from the linguistic point of view,but from the cultural and social either. The article describes the using of role play by ICT. The user receives,transmits the information of the social group he belongs to,takes attitude,utters valuable ideas (suggestions),establishes cooperation modalities with the other partners. The teacher has to monitor the working out of reports, interviews, etc. Crearea competenţelor utilizatorului ce vor fi aplicate în cadru social este un imperativ al societăţii contemporane. Studiul unei limbi străine nu implică doar oferirea posibilităţii utilizatorului de a se integra plenar în grupul social din punct de vedere lingvistic,dar şi cultural,social. Articolul descrie utilizarea metodei jocului de rol prin intermediul Tehnologiilor de Informație și Comunicare (TIC). Utilizatorul primeşte şi transmite informaţii grupului social din care face parte,ia atitudine,emite judecăţi de valoare,stabileşte modalităţi de colaborare cu ceilalţi.Profesorul monitorizează elaborarea reportajelor,interviurilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.subject e-learning en_US
dc.subject.mesh Students en_US
dc.subject.mesh Professor en_US
dc.subject.mesh Teaching - methods en_US
dc.subject.mesh Information systems en_US
dc.title Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social en_US
dc.title.alternative E-learning form and social constructivism conexion en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics