Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Formarea competenţei de lectură – imperativ al lecţiilor de limba şi literatura română

Show simple item record

dc.contributor.author Ţurcan, Natalia
dc.contributor.author Busuoic, Aliona
dc.date.accessioned 2019-06-25T21:25:54Z
dc.date.available 2019-06-25T21:25:54Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation ŢURCAN, Natalia, BUSUOIC, Aliona. Formarea competenţei de lectură – imperativ al lecţiilor de limba şi literatura română. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 574-577. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4849
dc.description Catedra Limba Română şi terminologie medicală en_US
dc.description.abstract The effective speaking means to posess a general and vast knowledge that will include the abilities and this is the indispensable key in training the specialists from different fields. The Reading competence is the key – element of permanent education, without it we can’t imagine the development, the progress and the future. A comunica eficient înseamnă a deţine o cultură generală vastă care să includă competenţele – cheie indispensabile formării specialiştilor din diverse domenii. Competenţa de lectură constituie elementul cheie al educaţiei permanente, fără de care nu ne putem imagina dezvoltarea, progresul, viitorul. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.subject.mesh Reading en_US
dc.subject.mesh Teaching - methods en_US
dc.subject.mesh Students en_US
dc.title Formarea competenţei de lectură – imperativ al lecţiilor de limba şi literatura română en_US
dc.title.alternative The formation of reading ability – an imperative for the lectures on Romanian language and literature en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics