Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului

Show simple item record

dc.contributor.author Bâlici, Marcel
dc.contributor.author Pruteanu, Maria
dc.contributor.author Bâlici, Nadejda
dc.date.accessioned 2019-06-25T21:25:54Z
dc.date.available 2019-06-25T21:25:54Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation BÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda. Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 592-595. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4852
dc.description Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemiţanu” Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF„Nicolae Testemiţanu” en_US
dc.description.abstract The essential point of this article is to be aware of the fact both by the teacher and the user,in order to set up the approach methodof the teaching process as a common responsibility.The user will go over through the process to identify his ownway of learning, will be aware of the importance of using maximally his own strong points and will minimize the weakpoints.The role of the trainer facilitates the possibility to implement a general view of the whole activity.To establish organizational activities and to obtain information is useful for the student because it facilitates the state of confort psychological element which is essential to encourage the learning. Punctul esenţial al acestui articol este conştientizarea faptului, atât de profesor cât şi de utilizator, că stabilirea modalităţii de abordare a procesului de instruire este o responsabilitate comună. Utilizatorul va parcurge procesul de identificare a propriului stil de învăţare,va conştientiza importanţa folosirii maximale a propriilor puncte forte şi va minimaliza efectele punctelor slabe. Rolul de trainer îi facilitează posibilitatea de realiza o vedere de ansamblu asupra activităţii de ansamblu. Stabilirea activităţilor de ordin organizaţional şi de obţinere a informaţiilor îi sunt utile studentului deoarece facilitează instalarea stării de confort psihologic – element esenţial pentru stimularea motivaţiei de învăţare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.subject.mesh Students en_US
dc.subject.mesh Professor en_US
dc.subject.mesh Teaching - methods en_US
dc.title Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului en_US
dc.title.alternative Metacognitive knowledge of the learning user`s activity en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics