|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2009, Ediția a X-a
- Volumul 1
- Strategii și metodologii În instruire și cercetare
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/3494
Title: | Metoda conversaţiei euristice în predarea limbii franceze |
Other Titles: | The method of heuristic conversation in teaching french |
Authors: | Volosciuc, Vladimir Costiuc, Natalia Scutelinic, Ruslan |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | CEP Medicina |
Citation: | VOLOSCIUC, Vladimir, COSTIUC, Natalia, SCUTELINIC, Ruslan. Metoda conversaţiei euristice în predarea limbii franceze. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, vol. 1: Problememedico-biologice si farmaceutice, pp. 36-40 |
Abstract: | The method of heuristic conversation in teaching french The method of heuristic conversation represents an effective method in teaching French. It constitutes a permanent dialogue between teacher-student, student-student on scientific and education themes. The method of heuristic conversation enables the student to express himself. It supports and promotes the individual work. This method changes the student’s critical thinking system and it develops his skills of clear and effective communication, both oral and written one. Only taking active part in dialogues, the student acquires skills that help him to find solutions in difficult situations, he structures the accumulated knowledge and he can use new notions.
Opţiunea profesorului pentru o anumită metodă este o decizie de mare complexitate. Orice metodă, fie ea clasică, modernă, tradiţională sau interactivă, are un caracter polifuncţional, în sensul că poate participa simultan sau succesiv la realizarea a mai multor obiective instructiveducative. Dacă obiectivele sunt precise, concrete, bine determinate, conţinutul activităţii, fiind bine selectat, dacă potenţialul de învăţare a studenţilor este suficient şi condiţiile materiale sunt corespunzătoare, se poate proceda just la alegerea metodelor de instruire, a materialelor didactice şi a mijloacelor de învăţămînt pentru efectuarea situaţiei educaţionale. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3494 |
Appears in Collections: | Strategii și metodologii În instruire și cercetare
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|