Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Online assessment techniques and strategies in teaching Romanian as a foreign language

Show simple item record

dc.contributor.author Corobcean, Doina
dc.date.accessioned 2021-12-03T12:40:30Z
dc.date.available 2021-12-03T12:40:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation COROBCEAN, Doina. Online assessment techniques and strategies in teaching Romanian as a foreign language = Tehnici și strategii de evaluare în mediul online la limba română ca limbă străină. In: Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 20-22 octombrie 2021: abstract book. Chișinău: [s. n.], 2021, p. 499. ISBN 978-9975-82-223-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-82-223-7
dc.identifier.uri https://conferinta.usmf.md/wp-content/uploads/ABSTRACT-BOOK-Culegere-de-rezumate_21_10.pdf
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/19101
dc.description Centrul de instruire preuniversitară, USMF „Nicolae Testemiţanu” en_US
dc.description.abstract Background. Evaluation in the online environment, as an indispensable component of the teaching approach, is a challenge for both the teacher and the students. Objective of the study. The contribution of educational platforms focused on the evaluation, at different stages, of the acquired knowledge, during the Romanian language classes as a foreign language. Material and Methods. Integration of educational platforms in the evaluation process, in online format, such as: Google Meet, Google Classroom, Kahoot, Twinkl etc. Results. The online education has limited us to the online environment and in terms of assessment, whether it is current, formative or final. And, if in the case of other foreign languages we can find various learning-assessment platforms, then for the Romanian language as a foreign language they are less tender. During the pandemic period, several evaluation methods and techniques were implemented, with the use of different educational platforms, in order to evaluate students in a transparent and objective way. Conclusion. Online evaluation is possible, but often inefficient. The transparency of the evaluated can be extremely difficult to verify, being sometimes impossible. The temptation to copy is extremely high even for those who want to obtain, through evaluation, a clear reflection of their knowledge. en_US
dc.description.abstract Introducere. Evaluarea în mediul online, ca o componentă indispensabilă a demersului didactic, este o provocare atât pentru profesor, cât şi pentru studenţi. Scopul lucrării. Evidenţierea platformelor educaţionale centrate pe evaluare, la diferite etape, a cunoştinţelor achiziţionate, în cadrul orelor de limbă română ca limbă străină. Material și Metode. Integrarea platformelor educaţionale în procesul de evaluare, în format online, ca: Google Meet, Google Classroom, Kahoot, Twinkl etc. Rezultate. Educaţia online, ne-a limitat doar la mediul online şi în ceea ce priveşte evaluarea, fie e curentă, formativă sau finală. Şi, dacă în cazul altor limbi străine putem găsi diverse platforme de învăţareevalure, atunci pentru limba română ca limbă străină ele sunt mai puţin ofertante. De cele mai multe ori, fiind puşi în situaţia ca profesorii singuri să-şi elaboreze testele. Astfel, pe parcursul perioadei de pandemie au fost implementate mai multe metode şi tehnici de evaluare, cu utilizarea diferitor platforme educaţionale, pentru a evalua studenţii în mod transparent şi obiectiv. Concluzii. Evaluarea online este posibilă, dar, de cele mai multe ori ineficientă. Transparența din partea evaluaților poate fi extrem de greu verificată, fiind uneori imposibil. Tentația de a copia este extrem de mare chiar și pentru cei care doresc să obțină, prin evaluare, o reflecție clară a cunoștințelor lor. en_US
dc.publisher Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie "Nicolae Testemiţanu" din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 20-22 octombrie 2021 en_US
dc.subject online assessment en_US
dc.subject educational platforms en_US
dc.subject Romanian language en_US
dc.title Online assessment techniques and strategies in teaching Romanian as a foreign language en_US
dc.title.alternative Tehnici și strategii de evaluare în mediul online la limba română ca limbă străină en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics