| dc.contributor.author | Voloşciuc, Veronica | |
| dc.contributor.author | Costiuc, Natalia | |
| dc.contributor.author | Eşanu-Dumnazev, Daniela | |
| dc.contributor.author | Panciuc, Liliana | |
| dc.contributor.author | Scutelnic, Raisa | |
| dc.contributor.author | Şimanschi, Marcela | |
| dc.date.accessioned | 2019-06-25T21:25:54Z | |
| dc.date.available | 2019-06-25T21:25:54Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.citation | VOLOŞCIUC, Veronica, COSTIUC, Natalia et al. Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 606-611. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4848 | |
| dc.description | Catedra Limbi Moderne a USMF ,,N. Testemiţanu’’ | en_US |
| dc.description.abstract | In the practice of the didactic education the process of learning turns to be a complex system, and the lesson remains ils main nucleus. The greatest stages of knowledge process consists in getting new knowledge as well as their phonetic, grammatical, lexical consolidation and the linguistic knowledge updating by means of communication skills, the ability formation for independent work using the necessary didactic material at student’s disposal, the accomplishment of certain tasks, in group and individualy. The main teacher’s objective in the process of teaching is to make students become more creative and to encourage them to tell the most important things in a foreign language assimilation. În practica învăţămîntului didactic procesul de învăţare este un sistem complex, iar lecţia rămâne nucleul său de bază. Etapele mari ale procesului de cunoaştere constă în dobândirea de cunoştinţe noi, consolidarea de ordin fonetic, gramatical, lexical, stilistic ... precum şi actualizarea cunoştinţelor lingvistice prin dexterităţi de comunicare, formarea aptitudinilor de lucru independent cu materialul didactic necesar pus la dispoziţia studentului, îndeplinirea unor sarcini individuale şi colective. Obiectivul de bază al profesorului în predarea lecţiei este de a face pe toţi studenţii să gândească creativ şi de a le dezvolta curajul de a vorbi – ceea ce este principal în însuşirea unei limbi moderne. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | CEP "Medicina" | en_US |
| dc.subject.mesh | Teaching - methods | en_US |
| dc.subject.mesh | Students | en_US |
| dc.subject.mesh | Professor | en_US |
| dc.title | Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne | en_US |
| dc.title.alternative | The Lesson – a form of labour and its patterns in the process of a foreign language teaching | en_US |
| dc.type | Article | en_US |