Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne

Show simple item record

dc.contributor.author Voloşciuc, Veronica
dc.contributor.author Costiuc, Natalia
dc.contributor.author Eşanu-Dumnazev, Daniela
dc.contributor.author Panciuc, Liliana
dc.contributor.author Scutelnic, Raisa
dc.contributor.author Şimanschi, Marcela
dc.date.accessioned 2019-06-25T21:25:54Z
dc.date.available 2019-06-25T21:25:54Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation VOLOŞCIUC, Veronica, COSTIUC, Natalia et al. Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 606-611. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4848
dc.description Catedra Limbi Moderne a USMF ,,N. Testemiţanu’’ en_US
dc.description.abstract In the practice of the didactic education the process of learning turns to be a complex system, and the lesson remains ils main nucleus. The greatest stages of knowledge process consists in getting new knowledge as well as their phonetic, grammatical, lexical consolidation and the linguistic knowledge updating by means of communication skills, the ability formation for independent work using the necessary didactic material at student’s disposal, the accomplishment of certain tasks, in group and individualy. The main teacher’s objective in the process of teaching is to make students become more creative and to encourage them to tell the most important things in a foreign language assimilation. În practica învăţămîntului didactic procesul de învăţare este un sistem complex, iar lecţia rămâne nucleul său de bază. Etapele mari ale procesului de cunoaştere constă în dobândirea de cunoştinţe noi, consolidarea de ordin fonetic, gramatical, lexical, stilistic ... precum şi actualizarea cunoştinţelor lingvistice prin dexterităţi de comunicare, formarea aptitudinilor de lucru independent cu materialul didactic necesar pus la dispoziţia studentului, îndeplinirea unor sarcini individuale şi colective. Obiectivul de bază al profesorului în predarea lecţiei este de a face pe toţi studenţii să gândească creativ şi de a le dezvolta curajul de a vorbi – ceea ce este principal în însuşirea unei limbi moderne. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.subject.mesh Teaching - methods en_US
dc.subject.mesh Students en_US
dc.subject.mesh Professor en_US
dc.title Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne en_US
dc.title.alternative The Lesson – a form of labour and its patterns in the process of a foreign language teaching en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics