dc.contributor.author |
Pruteanu, Maria |
|
dc.contributor.author |
Bâlici, Nadejda |
|
dc.contributor.author |
Bâlici, Marcel |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-25T21:25:55Z |
|
dc.date.available |
2019-06-25T21:25:55Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda, BÂLICI, Marcel. Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 584-588. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4861 |
|
dc.description |
Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu”
Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF„Nicolae Testemiţanu” |
en_US |
dc.description.abstract |
E-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by
ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning
space. The present article gives a description of the methods used: the chronotop, determininig the
order, mith-reality, acronyms, stories basedon guestions. The partners activity teacher the user is
carried out by ICT-SMS, chat, video and audio presentation, meetings and discussions on line, on
line voting, web-tour, animations. The final speechis the result of the learning activities and
assumed awareness.
E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează
prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de
abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie
utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii, Mit-Realitate, Acronime, Istorii bazate pe
întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC –SMS, chat, prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line, on-line voting, webtur, animaţii.
Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
CEP "Medicina" |
en_US |
dc.subject |
e-learning |
en_US |
dc.subject.mesh |
Students |
en_US |
dc.subject.mesh |
Professor |
en_US |
dc.subject.mesh |
Teaching - methods |
en_US |
dc.title |
Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă |
en_US |
dc.title.alternative |
The use of constructive and perspective form of e-learning |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |