Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă

Show simple item record

dc.contributor.author Pruteanu, Maria
dc.contributor.author Bâlici, Nadejda
dc.contributor.author Bâlici, Marcel
dc.date.accessioned 2019-06-25T21:25:55Z
dc.date.available 2019-06-25T21:25:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda, BÂLICI, Marcel. Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 584-588. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4861
dc.description Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu” Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF„Nicolae Testemiţanu” en_US
dc.description.abstract E-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning space. The present article gives a description of the methods used: the chronotop, determininig the order, mith-reality, acronyms, stories basedon guestions. The partners activity teacher the user is carried out by ICT-SMS, chat, video and audio presentation, meetings and discussions on line, on line voting, web-tour, animations. The final speechis the result of the learning activities and assumed awareness. E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii, Mit-Realitate, Acronime, Istorii bazate pe întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC –SMS, chat, prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line, on-line voting, webtur, animaţii. Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.subject e-learning en_US
dc.subject.mesh Students en_US
dc.subject.mesh Professor en_US
dc.subject.mesh Teaching - methods en_US
dc.title Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă en_US
dc.title.alternative The use of constructive and perspective form of e-learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics