Abstract:
E-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by
ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning
space. The present article gives a description of the methods used: the chronotop, determininig the
order, mith-reality, acronyms, stories basedon guestions. The partners activity teacher the user is
carried out by ICT-SMS, chat, video and audio presentation, meetings and discussions on line, on
line voting, web-tour, animations. The final speechis the result of the learning activities and
assumed awareness.
E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează
prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de
abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie
utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii, Mit-Realitate, Acronime, Istorii bazate pe
întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC –SMS, chat, prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line, on-line voting, webtur, animaţii.
Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate.
Description:
Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu”
Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF„Nicolae Testemiţanu”